I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

AGAIN.

www.tips-fb.com
27 AUGUST 2011.


again. taken. brenden clement chew. sekali lagi aku memberanikan diri menyayangi budak made in miri. hope x jadi macam yang before lahhh. koz aku memang. kalau dah in a relationship , memang aku akan give everything. if aku just maen2 , aku takkan bagi komitmen dalam relationship. niez yang berstatus single , n niez yang berstatus taken jaoh bezanya.


niez yang berstatus single akan :

1. hari-hari story mory dengan member pasal lelaki yang berlainan setiap hari. bertukar-tukar doee :D
2. tidak kesah pasal cellphone koz takde orang pun nak msg, call or whatsoever.
3.hari-hari tackle laki kat facebook untuk mengisi masa lapang* erk?
4. hari- hari berangan kapel dengan budak hot.
5. suka smack to the head member yang buat muka masam if gaduh dengan boyfie. * i suka cakap tu lah i taknak kapel. bikin masalah. haha
6. memang suka tahap mambang if kena usha lelaki hot kat kampus.



niez yang berstatus taken akan :

1. diam , takkan buka cerita pasal laki lagi. no more hot guy dalam kamus hidup aku selain ma only one buah hati.
2. akan salu mengadap telefon. sampai ke toilet pun bawak telefon. n habit aku lahh senyum2 n ketawa time baca message. time on the phone apa lagik memang nauzubillah aku akan syiokkk habis. member aku memang gerun habis kalau aku otp dengan buah hati. HAHA
3. akan menjaga batas pergaulan kat facebook. taknak la hide relationship kat fb. bia orang pun tahu berpada-pada dengan aku.
4. hari-hari berangan dating dengan boyfie. oh sememangnya berangan itu indah. aku suka berimaginasi syokk sendiri :D
5. takkan sebok hal member. lantak diorang la if nak gadoh dengan boyfie diorang. NO COMMENT.
6. buat derk je kalau kena usha budak kampus. takde feel ~ hihi


n many more lah perubahan aku.


27 august 2011. im falling again. aku tahu memang terlalu cepat. n sangat unbelievable kan if aku cakap aku sayang kat dia. yeah i memang sayang dia. dunno why. hee so i hope you will be ma mr. right sayangg. 


promise dat i takkan curang , takkan tipu you , n akan love you sentiasa. muacks.


i love you sangat sangat, buah hati.

Love without reason lasts the longest. ;)

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment