I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

futureeee.

www.tips-fb.com
final exam tak lama lagi. first paper aku 19 sept nihh. so sad time exam nihh aku tak mampu nak luangkan banyak masa dengan roommate baru aku. mate yang aku sanggup sacrifice tidur kat lantai just nak sebilik dengan diorang. yang sama kepalak dengan aku suka chillin all the time , laughing here and there , talking crap about nothing. n i kinda love it bila denga mereka potpetpotpet bila aku malas nak bangun awal pagi turun kelas. macam aku rasa they are ma second mamy.

memang among them , aku yang paling manja sedikit. n aku yang paling childish , kepala gila gila, n suka buat stupid attitude. yeah its me. biarlah orang kata apa. yang penting , my presence dapat buat orang LAUGH OUT LOUD. paling aku takdapat lupakkan juga bila mereka pujok aku time aku takdapat menahan kesedihan apabila frust in love.


seriously aku memang cengeng. yang paling slalu menangis bila aku frust. tapi aku jugalah yang paling cepat bangkit dari kesedihan n terus ada pengganti after tak sampai seminggu pun aku single. yang apabila texting dengan boyfie suka senyum sorang2 reply msg sampaikan mereka gerun tengok. HAHAH. n most of all yang paling tak boleh blahhh is  ...  aku lah yang paling hot. HAHAHAH.


eh back to basic. aku takdapat nak luangkan masa dengan diorang koz time yang hari aku takde exam , aku balik rumah tak tido kat hostel. so ada one time tuhh aku akan tinggalkan mereka selama 10 hari. heishhh --.  sorry kaban. aku terpaksa balik koz kat rumah jerr aku dpt study. semoga korang tak cari roommate baru kehh? :/
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment