I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

just the way you are.

www.tips-fb.com
aku tahu korang akan boring dengan aku. aku tahu. tapi aku tetapnak bagitau nih. em em again im in love bahhhhhhhhhhhhhhhh.

thanks God aku dah lupakan ma past. n aku dah move on hidup aku. hikhik. aku dah takde feeling lagi towards ma ex koz aku tahu takde maknanye. bukan dia ingat pun kat aku. so buat apa aku buang masa aku ingat pasal dia kan??

so ma new guy is is adalahh. namanya terpaksa dirahsiakan koz kami belom officially in a R. dia seorang muslim oyehh. dia okay. tua setahun dari aku. n ofkoz berfikiran matang. ngeh ngeh.tak tau la aku nak dscribe macam mana dia nihh. yang penting dia ni okay laaa. so sweet n care sangat pasal aku even kami just KAWAN. memang dia ada serba sedikit bagik hint kat aku , n pernah dia cakap dia suka kat aku , sayang apa sume. tapi aku berfikiran 'nerd' dengan menganggap itu hanya gurauan semata- mata. dia belum menyatakan his real feeling dalam mode serius. aku nak mode yang betol betol serius supaya memang sah aku tak syok sendiri yang dia suka aku.


 n aku sumtimes mengelak nak talk seriously soal hati dan perasaan kami koz aku masih blur blur apa yang aku nak. aku memang suka kat dia jugakk. tapi the problem is , aku rasa macam aku belom ready nak kapel lagi. macam aku takut. plus aku teringat aku dah menyahut cabaran wawa hasram untuk single selama sebulan bermula dari 9 sept. hmmmmmmmmmm :/


ntahla. kita tengokla nanti. yang aku tahu now , serious aku terpikat dengan cara dia treat aku. sangat sweet n caring. aku tahu dia bukan jenis player. aku tahu.


 i want you to be mine , baby :D
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment