I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

hater bodoh yang tak sudah sudah.

www.tips-fb.com
n again muncol lagi manusia bodoh yang memakai identity ANONYMOUS mengomment blog post aku. entah dia ada ke tak baca post aku yang be4 nihh.

n kali ini dia mempertikaikan blog aku yang teruk bak kata budak tuhh. n budak kecik punya blog bagus lagi dia cakap. aku pelik. kalau dia rasa blog aku terok , buat apa dia nak terhegeh-hegeh singgah kat blog aku menshow-off diri dia yang invisible dan tidak malu comment post orang. HOIIII.KALAU KAU BERANI , KAU TUNJUKKAN LA DIRI KAU YANG SEBENARRR. APA KELASS MAIN KUTUK AKU DARI BELAKANG? KAU TAKUT EKK? memalukan betul lahhhh. memang hater paling bodoh di alam semesta lahhhh.


so kalau kau tak reti nak show off diri kau yang sebenarr , meh sini aku tolong tunjukkan jalan. ada 2 ways :

first, kau pegi comment post aku macam biasa. then ko introduce kan diri ko kat situhh cakap full name ko. tinggal kat mana. apa fb ko aku nak tengok jugak muka ko hensem o cantek sangattt ke???

second , nampak tak icon hello kitty tuhh. ko pg click n comment kat situ. yang part url tuhh ko letakkan url fb ko. kalau ko tak tau apa tu url , malaskuuuu. ko pegi la search google cari maksud url. aku malas melayan budak bodoh.

plislahh. jangan bagi malu kaum kerabat kau. kalau kau tak puas hati dengan aku pun , jangan maen kutuk belakang. f2f , 1by1. ne tak maen hide hide. apa aku nihh kuat sangatt ke sampai ko takut? HAHAHAHA


so readers , aku takkan update post for 1 week koz memberi ruang kepada hater aku yang bodoh itu membaca post ini agar terbuka dua bijik mata dia tuhh n mata hati dia. semoga kau akan kembali ke jalan kebenaran. amin. nihh link ke post be4 yang aku dedicatekan khas untuk kau arituhh - haters


btw , aku cepat ada pengganti after a break up tuhh ko nak tau kenapa?? KOZ AKU HOT PANAS PANAS SANGATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. ko jeles aaa? hahahhahha get a life la biatch.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment