I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

raya datang lagi :D

www.tips-fb.com
secara rasminya sudah kompem seratus peratus dijamin halal , raya pada tahun 2011 ialah pada tarikh 30 august.

ntahla kenapa tahun nihh aku takde feel nak raya. macam aku boring bahhh. aku rasa raya aku tahun nihh takkan segempak last year.  last year memang gempak. meriah. member tidak putus- putus datang rumah aku dari  fes day sampai raya ke-5. n memang banyak member dari  fb yang datang. yang takpernah aku bersua muka. time raya tuhh la kami kenal dengan lebih rapat :D

dis year? aku tak tau lagii. ada aku jemput orang. tapi most of them tak sure lagi la datang ke tak. plus aku maybe berada di sibu sampai 3 haribulan jerr. memang bes tersangatlah bes aku hanya dapat cuti seminggu. pastuhh kena balek kampus lagi.

n lagilah bes balek jer nanti banyak test menantiiii. cakoo i loike eh eh. terima kasih UiTM . jasamu kukenang. AHA :D

satu yang ku pinta. be4 aku balek kch aku harap sangat dapat jumpa para member n pergi melantak mcdonalds n kfc. sunggoh aku rindu nak makan kat situ n bergelak ketawa dengan geng keras aku :/





ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment