I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

hikhik :D

www.tips-fb.com
aku dah almost calm down. aku tanak fikir lagi pasal dia. buang masa kerajaan je kan? aku nak fokes kat final exam. tapi kan tapi kan , aku terlalu addict kat facebook. tangan ni gatal sangat nak online even takde benda apa apa pun nak buat kat facebook yang memang suda sedia bosan tahap mambang 7 keturunan . aku terlalu peka dgn isu isu semasa. tu la sebab aku online. baru aku tak ketinggalan apa apa cerita panassss. hahaha, aku kan stalker~

aku rasa kan , aku rasa lahhh , macam dis time aku akan single untuk satu tempoh yang agak lama. entah kenapa la instinct aku rasa macam tuhh. macam aku rasa aku dah kembali ke old me. niez yang terlalu cerewet! HAHA dai lo~


n for sure , bila one day nanti aku dah ada boyfie , boyfie aku itu dijamin orang yang deserve aku. yang ikhlas menerima aku. yang dapat jaga aku. yang serious dengan aku. yang sayang sepenuh mati dengan aku. the one yang dapat buat my heart beats faster. siapakah gerangan itu? jeng jeng jeng~
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment