I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

foolish.

www.tips-fb.com
rasa macam ditipu. heish. sunggoh bessss jadi stalker. biarlah hati aku perit. asalkan mata hati aku tak buta dikaburi kata-kata manis.

maen perasaan ehhhh. malas lagik i. boring dah aku dengan stewpid silly thing dat we called love. yeah i know one day aku akan tarik balik statement tuhhh. AHHAHA. tapi seriously now macam aku nak give up. aku bosan. aku penat. hati aku penat. mata aku penat koz tak suda suda banjir. yeah aku cengeng bahhh. even aku nihhh most of the time terlalu hyperactive laughing here and there , tapi bila aku dah masok scene frustrated , aku kasi all out tau takkk?

 koz aku just akan sedih because one guy sekali jerr. after dat aku tak akan kasi toleh dia lagi , aku akan move to the next target bebehhh. haha. mybe banyak orang salah anggap aku player. but guys , u all tak tau the whole true story. aku lah yang mostly jadi mangsa keadaan. tapi aku cool. aku sedeh di permulaan jerr , tak lama pas tuhh kompem aku akan bangkit! uyehh aku kan hebat?! :*


so now aku nak menjalani hidup single for 1 month or more. aku nak cari ketenangan. n dat time akan aku gunakan untuk muhasabah diri balik , fikirkan apa yang aku nak dalam hidup nihh sebenarnya. memang kali ini aku taknak rushing memilih boyfie. kerana memang benar , easy come easy go. dis time akan ku gunakan sebaiknya untuk menilai siapa yang betol-betol ikhlas dengan aku. siapa yang mampu menerima aku seadanya,


koz diri aku terlalu banyak cacat cela. aku tak special langsung. nothing on me.isk macam aku rasa lifeless lahh. hidup aku boring. but , aku taknak kembali ke life silam. fucking dun wan!


aku nak berubah. n aku perlukan sumwan yang dapat ubah aku. hmmmm.

budak XXX , aku tanak geng sama mu lagiiii. kalau aku nak lari jaoh jaoh dari hidup kau boleh takkk? boleh tak kau biarkan aku hidup tenang? boleh tak kau mainkan perasaan orang laen? kenapa mesti aku?  plis lahhhh.

oh gosh why they wanna hurt me so much? aku nak jugak hidup bahagia. aku nak sangat.




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment