I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

i can't

www.tips-fb.com
kalau berbeza agama tak boley bersama aa?


serious aku cakap aku dah give up. aku taknak lagi kapel dengan orang berbeza agama. pedih tersangatlah pedih. even relationship kami belum lama , tapi tetap memberi kesan kepada aku.


time kapel dengan dia amat jaoh berbeza time kapel dgn neil. serious time kapel wif B , malas nak tulis nama , aku time nih sedar aku ada boyfie. salu be4 nih aku kapel dgn orang lain memang sama jer aku tak ingat pun aku ada boyfie. memang aku hantam jer ,  tak kawal batas pergaulan dengan kawan n tak kawal perangai. imma big bad gal uyehh :P

dalam kepala otak aku sekarang sememangnya terlalu banyak persoalan. yang mungkin sampai bila-bila aku takkan dapat jawapan. aku tak nak in contact dengan dat B lagi. i can't. aku tak pandai berkawan dengan sumwan yang akan buat hati aku sangat perit bila terkenangkannya.


aku tak benci dia. serious aku tak menyimpan dendam. be4 nihh aku pernah mengalami situasi yang sama. cinta tak kesampaian koz berbeza agama , n lebih teruk dari ni pun. so far aku tak menangis habis-habisan macam time dengan neil dulu. dis time aku hanya menangis apabila minda aku dengan tidak sengaja terflashback kenangan time dgn dia. B ni pun boleh dikira okay. koz dia tak bagi aku too much harapan. dia end up relationship kami be4 both of us dah terlanjur sayang.

main question dalam kepala aku yang tak habes2 aku fikir , sejauh mana dia sayang aku??  issue religion ini sangat sensitive n complicated. buat pening kepala aku je fikir. kes kami ni bukan koz cinta tak direstui family , tapi dat boy sendiri yang taknak convert. dats y dia berhenti before relationship kami dah gettin serious. dia dah fikir untuk jangka masa panjang. tu satu aku respect.


biarlah. aku perlukan masa nak lupakan dia. i takkan try untuk lupakan dia , tetapi aku MESTI lupakan dia. 




* bila aku baca balik post nihh , sambil dengar lagu tangga- kesempatan kedua , memang banjir habis pipi aku. haha. sengal~
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment