I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

aku kan hebat

www.tips-fb.com
aku dah discover sumthing. aku discover yang aku telah menangis for the wrong guy. koz dia totally tidak merasakan apa yang aku rasakan , n dia sedang berfoya-foya di sana. apabila aku dah mengetahui kenyataan sebenar depan mata empat bijik aku sendiri , memang aku rasa shit sangat. oh buat bazir aer mata aku je 2 3 ari nihh.


so 10 sept, mata hati aku dah terbuka. aku nak move on. aku taknak ingat pasal dia lagi. serta-merta feeling aku hilang lepas nampak benda yang pergh. i dun care bout you anymore lahhh.


aku tak salahkan kau jugak. aku tau  aku tak 'PERFECT'  luaran n dalaman. dats why ko taknak kat aku. takpelah. ada lagi yang lebih tahu menghargai aku. menghargai diri aku yang banyak kekurangan.


chillax :D
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment