I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

over.

www.tips-fb.com
aku dah jumpa dia. namun aku rasa laen. feel tak macam zaman dahulukala. maybe now just perasaan suka yang tinggal , n bukannya perasaan sayang setelah dilukai sepenuh mati oleh dia dulu.

sungguh time aku jumpa dia tuhh aku lidah aku kelu sedikit. ntah kenapa aku tak jadi macam the real niez. niez yang potpetpotpet yang love to laugh even takde benda pun untuk gelak. i just love being dat way. aku nak sentiasa happy.

last nite, out wif his frens oso. n kebetulan ada sorang kawan dia tuhh sama sibu dgn aku n memang aku kenal pun.


aku takkan lupa the way nya senyum " something " wif me. memang sangat asyikk. haha. n the way kami rapat rapat. nevermind , at least dapat dijadikan kenangan. arituhh kan dia bawak aku return back. n aku ckp aku fikir dulu n nk jumpa dia dulu baru aku bagi answer. aku rasa aku dh buat keputusan yang betul. macam aku tak dapat nak get into him. or maybe becauSe time tu ada his frens yang membuatkan aku takde space nak bermesra-mesraan dengan dia. HAHAH


thanks koz bagik sweet memories. goodbye , ex boyfie.

p/s : 26 september. fatah propose aku. the only one yang recently buat my heart beats faster everytime we touch. but aku lagik fikir nak kapel o tak. ntah kenapa aku bingung. macam aku lagik stuck dengan ma ex. ntahla labu. i need time. fikiran aku kusut.





ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment