I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

27 sept 2011.

www.tips-fb.com
we're on. yeah takperlu la i bagitau siapa ma next guy. tapi he's the one yang dapat buat aku dupdapdupdap. SERIOUS.

tapi relationship kami still dalam situasi pelik. amat pelik. dia taknak orang tahu kami in a R. n because of dat aku tak berani nak tarukk perasaan lebeh2 kat dia. dia taknak kecoh  ,  tapi yang peliknya setiap kali kami on date , mesti ada kawan dia sekalik. bila member dia taknaK , boleh pulak siap cakap kawan. kawan ape bendenya kalau dah pegang2 tangan , maen pelok2. HAHAHAHA.

even mostly kami tak berdua, tapi aku suke. aku suka the way dia bawak aku hang out sama dgn kawan dia. aku rasaa dihargai sikett koz dia exposekan aku kat member member dia. even kawan dia ada , kami tetap enjoy our date. still kami close to each other. still everytime we touch aku tetap rasa electric current menusuk seluruh urat badan aku. haha. n paling aku suka , bila kawan dia gurau gurau kacau aku , nak ayat aku , dia cakap tak boleh. HAHAHA


dia pelik. taknak heboh , tapi cara dia layan aku depan member dia n all the time la memang wat the heck laaa. dia sangat sweet di mata aku. sudah cukup dapat buat aku pengsan 3 kali bila again dia cium tangan aku after aku salam cium tangan dia. AHAKS.

about ma past , aku anggap itu sebagai mistake n wat a mess. haha. aku tak sayang dia actually. aku just suka dia. yeah aku player. aku tak lepaskan peluang keemasan yang dia bagi. haha. idk le. at least ada jugak kenangan n pengalaman , n pengajaran.


n now aku dah ada mr.right. so back to basic. aku nak kembali BAEK. aku nak buang jaoh jaoh istilah hebat dalam DNA aku. even relationship kami belom dalam keadaan serious , tapi aku taknak maen2. even kami IF la at the end tak sampai mana pun , at least aku takkan menyesal koz dah ada great time dgn dia. n paling penting , aku tak meankan perasaan orang ... LAGI :D


p/s: sorry to wawa bujad koz aku takdapat sahut cbaran dia untuk single selama sbulan bermula dari tarikh 9 sept. aku sayang boyfie aku. YEAH.




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment