I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

3 types of boys you should avoid :D

www.tips-fb.com
1. lelaki dayus
jauhkan diri anda dari lelaki kaki pukul. even dia pukul koz anda buat salah sekalipun , memang tidak wajar langsung. baru kapel dah pandai pandai pukul buah hati. kalau dah kawen nanti ntah sampai ke makbapak korang dia pukul. eish tak jamin tak jamin. aku pernah ada kawan n kazen yang boyfie diorang kaki pukul. kalau kawan aku mostly tak pandai membalas. if kazen aku memang style dia. kalau dia buat salah , boyfie dia pukul dia. kalau boyfie dia buat salah , dia pulak hentam boyfie dia tuhh.rawk habis kan? HAHA . pelik aku --. perlukah pukul memukul?!  kalau boyfie aku macm tuhh memang sebelah mata pun aku tak pandang. tak kuase aku.

2. lelaki gold-digger
type macam nihh kite susah nak nampak. mostly kalau perempuan gold-digger senang kita nak cam. kalau lelaki payah koz paham2 je la lelaki. mereka pandai bermain ayat. dats why kita orang perempuan tak sedar pun diri kita dikikis. mostly yang kita common denga sekarang orang kikis kredit kan. hati hati kalau   boyfie kita tuhh mintak tolong top up kan.ntah ntah dia pakai kredit tuhh untuk msg perempuan laen. kalau sekali sekala tuhh lagi okay laa apa salahnya kan. kapel harus tolong menolong :D first boy aku dulu macam nihh. time aku form 1. dia salu mintak top up kat aku. aku pun bodoh bagik jugak. until la aku terdengar dari mulut kawan aku yang boy aku nihh salu kacau diorang. maksudnya , dia bukan serius dengan aku pun. pengalaman itulah yang membuatkan aku kedekut sikit dengan boyfie aku after him. aku takut. pengalaman memang mengajar aku. oh i hate lelaki cap gilette.


3. lelaki up
lelaki yang takbur. yang terlalu merasakan dia on the top. aku paling tak suka lelaki yang rasa kaya la sangat. ingat duit dia tuhh hensem sangat ke?! memang aku tak nafikan duit tuhh penting. tapi tak perlula sampai dia bangga sangat dengan hasil kekayaan MAKBAPAK dia. n janganla sampai pandang rendah dengan orang yang tak kaya. heish seriously u r not my type. aku sukakan lelaki yang universal. boleh bergaul dengan sapapun tanpa mengira perbezaan darjat. n aku jugak memang anti lelaki yang rasa pandai n kedekut ilmu. aku tak suka. dulu aku penah ada kawan macam nihh. lelaki. takla  pandai sangat tapi perasan habis. aku dan kawan aku salu sindir2 dia pastuhh mengumpat dia. HAHAHA. apa pun tak boley --.


n luckily boyfie aku sekarang takde macam list di atas. heish tapi aku malu la kalau salu sangat pakai duit laki. aku nak try bertolak ansur if on date pakai duit aku jugak. tapi salu dia tanak pakai duit aku. isk.semoga kebaikhatian aku tidak disalahgunakan. iloveyou , boyfie :D
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment