I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

4our things girls say dat turn boys OFF

www.tips-fb.com
1. GOSSIP
hikhik. the truth is lelaki tak suka dengar perempuan potpetpotpet bergossip about sumthing yang sangat tidak berfaedah membuang masa kerajaan. apatah lagi if perempuan yang suka mengumpat. memang lelaki reject habisssss. mereka fikir why should mereka dengar sumthing not gud like dat apabila banyak lagik benda laen yang boleh jadi topik perbualan -  like how hot budak bernama niez. uitm samarahan. course accounting AC11O. hahhaha :")


2. mengflashback lagik sesuatu perkara untuk seribu kali
lelaki paling tak suka if we keep on repeating sebut balek pasal their mistake. for instance kita kerap mengungkit balek peristiwa dia texting wif our bestie. mereka lagik boleh tahan if it's 10 times , even 20 times , but a trillionth times?? oh ma gucci mereka mesti fikir "  im better off to death. " HAHAH. past is past gals. jangan diungkit. mulakan new chapter. buang yang keruh , ambil yang jernih.


3. kerap meluahkan tentang sesuatu problem
yeah kita perempuan memang kaum yang sensitif. bila ada masalah , kita sering craving for a shoulder to cry on or sumone to listen. mostly lelaki ialah probem solver. if kita ada masalah , mereka akan jadi good listener and even oso help us to find ways untuk menyelesaikan problemo. but if often sangat mereka pun boleh jadi sengal. it is better for gals to only lean on them if memang our problemo itu terlalu complicated dan opinion mereka sangat diperlukan. yeah kita dah dewasa. ada otak fikir , ada hati jangan benci :)



4. saying crappy things
Ok, if you’re hot and you’re feeling it, it’s cool to say it out once in a while. But keep saying how hot you are and how lucky guys are just to be in your company, memang lelaki akan ergh habis n wanna terjun longkang. AHAKS. ---> okeh aku sedikit terasa dengan statement ini. yeah aku tahu aku hot. but luckily depan boyfie , most of the time aku still humble bwahahaha. tapi dengan brenden dulu la aku slalu memekakkan telinga dia dengan mengatakan aku hot. but dia jugakk yang everytime onthephone salu puji aku ckp aku hot blahblahblah. OMG KLMJ LAGIK ISK I MISS HIM EH EH.

yeah petua di atas patut diamalkan if korang taknak boyfie korang angkat kaki pergi meninggalkan mu sendiri. * okehh dengan background lagu hujan band- aku scandal. 


AHAKS MEOWWWWWWW~
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment