I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

MOST ROMANTIC THINGS YOU'VE EVER GONE THRU

www.tips-fb.com
perkara paling romantik? hmmm apa oh?!  aku rasa lahhh. aku rasa lahhhh.....perkara paling romantik yang pernah aku lalui is kissing tepi tasik.

time tuhh aku out dengan a guy n his fren. okay aku sebutkan nama dia XX jer k? kami pergi lepak kat waterfront kuching. time tuhh dah lewat mlm. around 12 lebeh mcm tu lahhh. n cun time tuhh aku tak tahan nak buang air. memang tak tahan habis.so dia pg temankan aku. kesian kwn kami tuhh ditinggalkan keseorangan kat waterfront HAHA at first ingat nak pg tandas kat waterfront tu jerr. tp malangnya tutup la pulakkkk. tak guna betul. time kegawatan mcm tu pulak dia boleh tutup. haiz.

so aku dan XX nihh pun berjalan la kaki jaoh siket pegi carik toilet. yeah sangat bes jalan di kawasan bandar pada tengah mlm. hand in hand aww aww :) n finally kami jumpa satu tempat.ada tandas. dekat mahkamah lama. tapi tempat tu dah tutup tak berfungsi lagi.  tapi kawasan mahkamah tu takde la gelap. tak scary pun. boleh jadi taman permainan. weihaha.

aku pun pergi la toilet. setelah melepas , aku keluar dari toilet n bagik senyuman fuhhhh punyer kat XX. senyuman lega la kononnya. then kami pun jalan la otw nak balek. kat tengah2 mahkamah tuhh ada satu tasek. view kat situ memang perghh habis la cantek. macam kelam just diterangi cahaya lampu tasikkk. ada fountain jugak kat tengah tasik tuhh. memang indah ciptaan manusia :) n aku pun leka memerhati tasik tuhh menikmati ketenangan. n aku toleh kat XX. n one second moment dia dah kiss aku. so censored for few seconds yer para readers yang underage tett tett tett~

n after dat back to normal. aku senyum jerr n kami pun balik. time tuhh kami belom kapel lagi. baru jer 1 week lebih kenal kot. lupa jugak aku. n 3 4 hari pastuhh baru kami kapel. tuhh pun after kantoi kat fb aku sebenarnya menaruh perasaan kat dia. actually XX takde fb. tu yang aku berani mati post note kat fb. time tuhh aku tanak update kat blog koz takut orang lain yang tak sepatutnya baca. tak kusangka pulak kwn aku bc note tu n dia bagitau kat XX. so XX pun baca note aku tu gune fb kawan kami tuhh. malu habis aku. mcm mana la kwn aku tu boleh perasan sedangkan aku takde letak nama pun. note tu aku cerita mcm mana kami fes knl dulu. hikhik.

tapi takpe. bermalu-malu dahulu , bercintan-cintun kemudian. HAHAHA. n now dia aku punya. officially. iloveyou sayang.

   lebih kurang mcm ni la. just view mlm tu keoren- orenan n fountain dia takdela besa mcm lam pic nihh. tasik besa tp fountain saiz medium jerr. tetap romantik. terbaik wokk! \m/
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment