I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

antara dua.

www.tips-fb.com
heish. ma mom dah bagik duit dah untuk balek sibu. tapi aku still dalam dilemma.

hati aku maseh belom rasa nak balek. maybe one of the reasons aku malas nak balek is because berat hati nak jaoh2 dari boyfie. aku cuti sem dari 10 okt sampai 20 nov. n yeah now aku dalam dilemma nak pilih tarikh yang sesuai untuk balik sibu.

dahla bornday aku 24 oct nihh.n bornday si dia 29 okt. makin la aku kusutt fikir bila nak balit because kalau boleh aku nak ada di samping dia time tarikh yang meaningful sangat tuhh. ntah dia ingat tak kat aku nanti ye. maklumlah , lelaki. confirm kawan dia dah book dia dulu nanti. hm. even dia ajak aku sekalipun nanti aku tak berani mati nak ikut. bahaya doe. takut aku terkena jugak tempias birthday boy.  oh pelis jaohkan aku dari serangan telur. HAHAHAH.


n another reason aku maseh takde rasa nak balek is aku takde mood duit ptptn aku belom masok. frust lerr. orang laen dh masok. tapi aku belom. amat menyayat hati kan? aku nak shopping sakan. macam2 aku nak beli HAHAH IMMA SHOPAHOLIC aku rasa macam beribu kali dah aku kasi heboh duit pt aku belom masok. aku repeat. belom masok.

macam aku rasa if aku balek sibu nanti aku tanak kasi heboh. macam aku rasa aku nak balek n dudok diam kat rumah. nak cari ketenangan. pelik kan bad gal boleh transform macam nihh sekali? ahaks. bukan aku nak lupa member kat sibu. aku selalu ingat. if korang betol betol kawan aku , kompem korang pun dapat accept transformation aku n dapat accept aku seadanya. boy aku takde kontrol2 aku. just aku sendiri yang nak dis way. aku nak new life. aku nak fokes mengejar masa depan. aku taknak buang masa lagi. aku nak jaga hati parents. yeah itu paling penting. hati parents.


aku takdelah terus jadi gud gal habes. ada masa aku tetap enjoy jugak. tapi sumtimes je la. thanks God kat kuching nihh aku tak jumpa lagi orang yang kepala gila gila macam aku dulu. kalau aku jumpa yang sama macam aku dulu memang tak jamin , tak jamin. plus aku nihh bukan jenis friendly sangat. aku sombong sedikit. tu yang payah aku nak jumpa baka sejenis macam aku nihh. HAHA.

ada yang cakap aku dah frust in love nanti baru cari kawan. so sorry you r totally wrong. i've grown up. aku dah belajar dari pengalaman.i dun need drugs n i dun need alcohol untuk kembali happy. i mean it. aku dah ada ma own unique way untuk move on if aku frust in love. yeah im new. aku rindu nak lepak dengan member. memang aku rindu habis. tapi kalau boleh aku nak lepak dalam keadaan normal. tapi tu laaa. aku cepat terpengaruh. payah sangat lahhh. dats y aku rasa mencegah lebih baek dari merawat. menjaohkan diri is the best way so far untuk sementara waktu.


lupakan sajalah....


heish aku berat hati sangat la nak tinggalkan boyfie kat sini. arituhh one week tak jumpa pun aku dah rindu sakan. kalau aku balik nihh kompem lebeh kurang 2 3 mgu kami tak jumpa. OH MY GUCCI. aku malas nak fikir dulu. kbye baby.


                muka malas nak senyum herher~
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment