I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

aku rindu hostel

www.tips-fb.com
6 oct 2011. last day kat hostel. last day nihh even aku kelam kabut sikit kemas barang tapi aku rasA happy jugak. last day nihh aku sebok tolong kawan aku ke sana ke sini. tolong dia angkat barang. aku sebok tolong orang sedangkan barang aku sendri belom dikemas. bila hal kawan aku dh setel , baru aku kemas barang aku.

paling tak boleh blah is aku terpaksa ulang alik pergi pejabat kolej . kan fes tuhh aku hanta kunci. tapi aku terlupa yang kawan aku takde lam bilik. dahla barang aku dalam bilik tuhh so aku terpaksa tebal muka pegi pejabat kolej mintak balek kunci. memang rushing habis aku. macam aku rasa buah pinggang aku dah nak terkeluar dari badan koz penat sangat ulang alik 4 KALI.

tu la payah ada bilik laen. aku tak ingat pulak dengan bilik ori aku. actually bilik real aku is seri serapi 4211. tapi after cuti raya arituhh ntah macam mana aku boleh melekat kat bilik 4201. so aku terus pindah situ. tido kat situ. tdo kat lantai jerr. aku angkat segala mak bapak bantal aku. baju aku tak angkut sangat. kalau nak tuka baju aku balik bilik. bilik 4201 n bilik 4211 dekat jerr. selang berapa bilik saje. tapi satu yang aku tak boleh elak la. aku sepahkan bilik kedua aku tuhh , bilik 4201 , dengan segala mak bapak nenek datok kasut , wedges , n selipar aku. HAHAHHA.

last day nihh aku sedeh siket sedangkan orang laen happy sakan. nak tau kenapa? koz koz orang laen dah dapat duit ptptn woot. aku takdapat lagikk. koz dat day aku submit form aku 21 hb. yang laen tuhh submit tem 19 hb. sedeh sangat aku. ntah bila la duit aku nak masok. baru tem nihh aku ada rasa menyesal siket koz arituhh tak ambek kesah nak anta form awal. aku memang macam tuhh. jenis mr.cool. HAHA. speechless aku.

so ptptn , pelish be nice to me. aku harap next week kau dah masok. aku nak phone baru. aku nak perfume baru. aku nak baju baru, kasut baru. segala-galanya baru. boyfie baru?? hikhikhik lupakan saja. macam2 barang baru dah berlegar dalam minda aku nihh. HAAHHA * EVIL LAUGH.



second room aku. room tersayang. seri serapi 4201.
room original aku. seri serapi 4211. jahat aku kan biar roommate aku tdo sorang2? HAHA
meja studi aku kat room 4211. aku syiokk hias sakan lepas tuhh aku tak pakai pun. aku pakai untuk sepahkan buku  n segala pinggan. HAHA.
wif zaty. the only one coursemate yang aku rapat. aku payah nak rapat dengan orang. aku sombong tahap dewa.
duit ptptn aku belom masok. so zaty yang sponsor. nanti kalau dh msk aku yang sponsor zaty. hikhik :D
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment