I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

ARE GIRLS HITTING ON UR GUY??

www.tips-fb.com

This is how you can get ‘em claws off him…


1. firstly , kita kena make sure dat girl is only trying to be friendly or dia sememangnya gatal tahap gaban n syiokk gila dengan boyfie korang. kita kena ada enough trust wif each other in a relationship. n ofkoz mindset kita kena open. kita kena biarkan pasangan kita ada kawan berlainan jantina. n so do us derr. kita pun mestila ada kawan lelaki n perempuan kan ? n kita pun nak kebebasan berkawan rite? berkawan boleh , tapi berpada-pada lahh. jangan melampau batas derrr.

2. make sure boyfie kita itu pun tidak gatal melayan godaan anasir songsang. seventeen says : if he is not entertaining her advances, he's a def keeper. But if he is giving her hope and flirting back, then you deserve someone better, someone who respects you and your feelings.  lu ada otak? lu sendiri pandai pandai fikir la k. sayang sepenuh mati pun kau kat boyfie tuhh jangan la bodoh sangat. ok kau boleh cakap takpe kau tetap tahu dia sayang kat kau. tapi kau nak nanti kalau korang dah kawen dia flirt dengan perempuan laen? kau nak anak2 kau ada mak tiri? ambek kawww~ 


3. Some girls don't give up do they??? if mereka still mengganggu boyfie korang , korang memang perlu do sumthing to make her understand yang dia perlu stop flirting wif  ur stuff. kalau aku kan , kalau boyfie aku tak layan shit2 yang flirt dengan dia memang aku malas nak peduli. tapi kalau dah sampai dat shit rapat2 or sentuh2 ma boy , memang hilang kepala mereka. dun mess wif me derrrr~



4. lastly , remember that harmless flirting can never ruin a strong relationship. Sometimes your insecurities and jealousy can drive your guy away. jangan terlalu worried unless dat matter memang dah critical habis. if dah critical betol betol , we should face to face wif dat perosak n settle lahh dat matter wif her. whether you settle baik baik or settle using rough way. it's girl  fight bebeh aw aw i loike :"D

PALING PENTING , pastikan boyfie kita tuhh tak gatal melayan all dat bitchy yang flirt wif him. kalau dia sendiri yang layan , grrr ada otak pakai la kehh? kalau boyfie aku mcm tuhh memang nahas aku kerjakan lelaki itu. HAHHA. then apa lagik? aku angkat kaki laaa cari baru derrr. i hate player! pegi mampus laa. aku boleh jumpa lebih banyak lelaki yang tahu menghargai aku lahhh.like i care lahh about lelaki macam tuhh. 



aku juga punya maruah. aku takkan terhegeh-hegeh mempertahankan boyfie aku if dia sendiri yang gatal. what a shame la kan?

kalau orang taknak kat aku , aku lagila seribu kali taknak kat dia. kalau orang nak mainkan aku , well you better dun cha ever try. aku seribu kali boleh mainkan kau balik derrr~ i dun give a damn. kbye.

n one more thing , kalau ur guy still berani flirt wif other gal , dat means hati dia tak sepenuhnya kau miliki dehhh. HAHAH LAUGH OUT LOUD ADIOS AMIGOS :D


ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment