I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

finally im here :")

www.tips-fb.com
yeah aku sudah selamat sampai at my hometown. SIBU :D

aku sampai awal pagi tadi pukul 4 mcm tuhh. balik je rumah aku terus geledah dapur derrr. entahla apa yang aku cari sebenarnya. dah aku puas geledah aku pegi masok bilik , tido terus. uh fucking miss my bed :")

then pagi tuhh pukul 11 baru aku bangun.  lena aku tdo. tapi pagi tu around pukul 8 aku sempat mamai mamai lagi bagi duit sepuloh rinngit dengan mak aku suroh dia top up celcom aku. teehee. n awal pagi lagi dah jumpa ma beloved ah boo kucingku yang tersayang n tercomel mcm owner nya. ehemmmmmmmmmm. dengan muka basi aku yang baru bangun tdo , aku bagi dia makan , bagi dia minum , then kiss kiss dia uh aku rindu dia doeee.

then aku tanya ma dady mana kucing aku tang hitam tuhh. then dia cakap dah lama mati. time hari raya kelapan. n aku baru balik ni baru aku tahu??!! sorang pun tak bagitau aku. kejam memang sunggoh kejam. dia dah tuaa. dah sampai ajal. takpelah. semoga roh dia tenang :")

n then petang pukol 2 tuhh aku terus outing dengan sis momoy. dia orang fes yang aku jumpa kat sibu. tapi orang fes yang tahu aku dh sampai sibu is sis honey. cun tgahari tu dia post wall fb aku. dia cakap dia teringat kat aku n dia cakap kan bagus kalau aku ada kat sibu. tu yang aku cakap kat dia aku memang ada kat sIbu n suroh dia jgn bagitau org. then time kua tuhh cun aku terserempak dengan mud dekat daesim. hahahaha takdapat nak hiding lagi.

kami melepak sama then. aku , sis momoy , langgut , deyon , n mud.cuci mata dekat maskoner kedai kopi faveret. talking about crappy things. laughing bout nothing. kepala mereka memang high , tapi aku tak. aku malas. aku normal jerr :")

baru sehari kat sibu. tapi mcm aku dah rindu fatah . boleh aku balik sekarang? hmmm --.


banyak lagi pic tapi malas nak tayang. hm. kini tinggal kenangan :"(


nak call fatah. rinduuuu :"D



ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment