I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

what songs do you hook on to now?

www.tips-fb.com
17 okt 2011. now aku tengah hook on to beberapa songs :

:: ingrid michaelson-the way i am. suara ingrid michaelson sangat lunak doe. bes sangat lagu ini. kalau dengar memang tenang seluruh jiwa raga sanubari luar dan dalaman. lagu ini sesuai untuk semua lapisan umur tak kira la yang in love or yang putus cinta. seronok! ::

:: vanessa carlton - a thousand miles. lagu ini lagu belogg aku sekarang. aku fall in love dengan lagu ini after dengar lagu ini dalam cerita white chicks. bess even lagu lama.ntahla setiap kali aku dengar lagu ini aku terus macam nak ada boyfie. macam maen perasaan aku sangat lagu nihh. i loike~ ::

:: sean paul- got to love you. and last friday night-katy perry. kalau dengar lagu berdua nihh aku nak stub stub. memang pergh dapat buat badan aku shake shake. aku dulu in love habis dgn lagu ini. ohh i miss dancefloor :/ ::

:: tangga-kesempatan kedua. lagu nihh lagu yang sangat meletop letop dekat dekat uitm samarahan ,  tingkat 2 blok serapi 4A. lagu ini aku dengar dari blog seseorang. JANGAN SESEKALI DENGAR LAGU NI TIME PUTUS CINTA. dulu time putus cinta dengan XX , lagu ni la yang telah buat air mata aku mengalir laju laju. time tuhh memang aku frust habis doe. aku menangis 24 hours time fes day aku find out the truth about boyfie aku. yes dia dump aku.memang non stop aku menangis. bodoh kan? oh ya. XX baru jer text aku tadi. hikhik we miss each other :"D ::

ni je la lagu aku nak share dengan korang. n korang nak tau , aku paling taksuka dengar lagu stereo hearts-gym class heroes.dulu aku minat sakan dgn lagu nihh. then aku bagik XX lagu ini. n dia telah buat aku frust habissss. sehari aku menangis. n sejak hari tuhh aku akan terus tuka lagu kalau lagu ini tiba tiba muncul. aku taksuka. perit sangat hati aku bila dengar lagu ini even aku still syg dia.

n bagik sarawakian , aku nak suggest korang pegi  youtube and dengar KAK LEHOT. aku berdekah ketawa dengar kak lehot potpetpotpet. memang akan ketawa sampai mati. hahaha


so as a conclusion , aku bagi 5 stars dekat lagu ingrid michaelson- the way i am. terbaekkk wokkkk!





ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment