I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

bornday :D

www.tips-fb.com
16 OCT 2011. alhamdulillah. hari ini hari yang paling murah rezeki aku. makan free di mana mana. haha.

tengahari tadi aku pergi Rumah Hijau Cafe. pegi lunch dengan family. n mlm nanti ada dinner dekat Damai Beach Resort. jam sekarang menunjukkan pukul 2.07 pm n aku still menghadap muka buku n belogg ini sedangkan aku lagi buntu tak tau nak pakai baju apa. serious doe aku tak tahu. koz nihh family outing tu la yang payah benoooo. kalau dengan member tadi memang aku boleh sukahati makbapak aku hentam dress dress aku yang seksi meksayyyyyy. HAHAHA.

so now kan out dengan family. memang ramai saudara nanti n kazen mazen. dinner ini sempena birthday 2 orang auntie aku , anak auntie aku , n aku jugak. bday aku 24 okt nihhh. sila ingat ye?! so aku pun celebrate sekalikk nanti tiup lilin bwahahhaa. kalau auntie aku yang sorang nihh tadi dia pakai oreo cheesecake. kalau auntie yang sponsor dinner kat damai tuhh aku tak tau la dia pakai cake apa. sedikit bingung. aku harap2 bukan cheese cake LAGIK. koz aku tak makan cheese derrrr. aku hantu chocolate. aku bukan peminat cheese. wekkkk~

nanti 24 hb aku sambut lagik kat sibu. wee tak sabar aku dong. tak lama lagi aku balek sibu. takde maknenye lagi aku nak stay kat kuching. so whatever la here --.

satu jer aku pinta untuk bornday aku nanti. jaohkan aku dari anasir jahat , segala adik beradik hantu tepong , telor , yang bisa mencomotkan muka aku. HAHAHAHA.

oh ya. dinner nihh aku pakai skinny , top , beanie , n sneakers kot. aku bertemakan rock \m/ hawt bebeh! HAHAHA



ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment