I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

apabila peru memilihhh....

www.tips-fb.com

 Apabila perlu memilih :

Situation 1 :
Apabila korang perlu memilih antara orang yang disayang n keputusan keluarga? Kalau aku ~ aku nihh jenis yang kalau dah fall in love memang fall in love habis- habisan. Kalau family aku reject boyfie aku , aku akan try la pujuk mereka n yakinkan mereka dengan guna segala makbapak ayat power yang boy aku tuhh okay mantop! Kalau dah mereka memang takdapat terima , maybe at the beginning aku akan just kapel secara rahsia.  Tapi at the end? Kena jugak menghadapi family kan? Tapi takpelah. Percayalah setiap yang terjadi ada hikmahnya.  Parents pun haruslah rasional sikit. Takkanlah nak ikut keputusan mereka jer kan. Hati n prasaan kita sapa nak ambek kesah?!  Aku memang tak risau sangat koz family aku okay oyeh. Mereka sporting , open-minded. Kalau pasal agama pun tak menjadi halangan asalkan couple aku tuhh dari golongan orang yang baik baik aja sihhh~

Situation 2 :
Apabila perlu memilih antara orang tersayang dengan kawan? Kalau aku~ hm situation nihh maksudnya kalau kawan kita , besfriend kita taksuka lover kita tuhh. Aku pernah jugak menghadapi situasi ini.n time tuhh memang kepala aku pusing habis doeee. Tapi aku paham jugak. Kawan aku taksuke dia koz dia pernah let me down. Dia main kayu tiga.tapi kerana sayang , aku dpt accept dia balik.time return back tu lah kami kapel  senyap2 tanpa pengetahuan dia. Agak payah la koz terpaksa hide relationship n whatsoever kat facebook. Kawan2 aku banyak yang berperangai  mcm ni derr. Terlalu care kat aku kot. Oh aku sungguh lovable kan? Dahla hot pulak tuhh ! HAHAH Tapi aku kan takpernah bersikap macam nihh kat kawan aku. Mostly kalau mereka return back dengan orang yang telah jahanamkan mereka , aku just akan diam. N tumpang happy je lahh. Aku just nak tengok mereka happy. Aku taknak kusutkan kepala hotak mereka dengan menghalang relationship mereka. Takpe :”D dapat jugak kumpol pengalaman if relationship tak sampai mana pun.

Situation 3 :
Apabila perlu memilih antara boyfriend dengan ex boyfriend? Kalau aku~ yang nihh kena tengok situation.  tak semestinya ur next lebih baik. Dalam situasi tertentu , ur ex could be better  than ur next. maksudnya? Hm. Maybe ada sesuatu kat ur ex yang dapat membahagiakan korang daripada ur next yang ntah apa apa. Mcm sorang kawan aku kan. Boyfie dia okayyy. Sweet sangat. Tapi boyfie dia tuhh mcm takpandai jaga hati dia sangat. Kalau ajak jumpa , salu ckp malas la busy la. Tapi keluar dengan kawan dapat pulak. Apa kes ni bang?! Dah tuhh lepas kawan aku tuhh dah terjatuh la cinta balik dengan ex dia , boyfie dia tuhh macam dah berubah ke better one la pulak. MACAM la. N sekarang dia blur koz dia dengan tidak sengajanya telah couple wif both of them.  Yeah dia maen kayu tiga. DENGAN TIDAK SENGAJA PULAK TUHH?! Hahhaa logik tak? Now dia kusut. Koz dia tahu both of them memang sayang dia pun. Even boyfie dia tuhh( bukan ex boyfie) layan dia macam tuhh , dia tahu boyfie dia sayang sangat kat dia. Hmmm macam aku pulak yang blur. Aku nak tolong dia tapi aku pun taktau nak cakap apa. Kan aku sekarang telah terjatuh cinta balik dengan ex boyfie aku. So pendapat aku nanti memang akan berdasarkan situasi aku sendiri lahh HAHAHA NO COMMENT LA LABU.


Susah kan kalau kita sayang semua orang? Susah kan nak buat keputusan? Susah kan kalau hati ni tak fix? Heish semoga kau bahagia je lah niez~

adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment