I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

final exam result :"D

www.tips-fb.com


okay oyeh. Setelah puas kat post before nihh aku merapu pasal love, relationship etc , now aku nak sharing-maring dengan korang about perkembangan semasa aku.

Yeah 4 nov 2011 dat day merupakan tarikh keramat bagi penuntut uitm. Result final exam keluar.  Paling bes , si budak nadia tuhh awal pagi pukol 7 dah kol aku tanya result aku. Macam la aku tau. Time tuhh aku lagi enak tidur derr~ I nihh sleeping beauty. Kena bangun pukul 12 tengahari. Haha. nadia budak banking. Dia bes lahh. Dia dapat pointer gempak jugak. Dekan la 3.58.

N pukul 10 camtuhh laa mak kawan aku pulak yang kol. Kawan rapat aku. N time tuhh ofkoz aku lagi tdo. Macam aku tak sedar macam mana kaki aku boleh berjalan pegi jawab telefon rumah  kat dapur. Haha aneh. N aku dengan suara lemah tak bermaya jwb call tuhh. N kwn aku tu pun besss. Dia budak quantity survey. Dapat 3.5 jugak. Bes kan bes kan?

Mak aku dah 2 kali tanya aku berapa result aku tapi aku belom check. Aha. Kalau nak ikutkan hati aku , 5 nov baru aku nak check. Tapi mengenangkan terlalu banyak yang tanya aku , aku pegi je la check untuk memuaskan hati umum. Result aku tak gempak pun. Cukup2 makan je sekadar memuaskan syarat lulus. Taknak aku bagitau korang! Weks :p tapi yang paling bes result aku nihh , subject fundamentals in islam aku boleh siap dapat A pulak tuhh. Sedangkan 20 ayat surah yassin , yang carry 20 marks dalam exam pun aku tak pegi hafal depan ustaz. Hebat kan? Hahaha memang dasar pemalas lo niez.

Tapi amat mendukacita aku terpaksa repeat satu subject  next sem. Sangat menyayat hati kan? Eh aku takpuas ati jugak English aku boleh dpt b minus. Pelik sungguh aku. Aku target a doe koz carrymarks aku dah okay. Ntah lecturer mana yang semak paper aku. Haji bakhil betol la bagi mark. Grr!

 Memang agak jealous bila tengok orang banyak dapat pointer 3++. Tu la hasil usaha aku. Usaha abah kaww niez. Aku ni lahh paling RAJINNNNNN. Time bulan puasa aku stay up setiap hari pukul 4 pagi  baru tdo. Nak tau aku buat apa??  Mengulangkaji Facebook. Skype-ing. Sunggoh rajin kan?! HAHA takpe. Aku terima seadanya. Tapi aku nekad! Next sem aku akan dapat pointer 3 plus.  Yes aku akan struggle habis-habisan! Aku akan cuba serius SIKIT. Aku akan berusaha tak escape kelas. Aku akan berusaha buat assignment dengan baik. Tak sambil lewa.  Yang penting aku mesti lulus subject financial accounting FAR100. Killing subject betol lah~

Semester baru , azam baru :”D

Adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment