I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

kediaman baru??

www.tips-fb.com
untuk makluman anda , semester depan aku takdapat hostel. ntahlaaa kenapa aku takdapat hostel. tapi seperti biasa , aku percaya setiap yang terjadi ada hikmahnyaaa..

so next sem aku tinggal kat rumah sewa dengan kawan- kawan :D macam bes kan?? memang bes punnnnnnnnnnnnnnnnnnn. hikhik. next sem senangla nak keluar. aku dulu kalau kua malam , aku balik je rumah nenek kat kuching ni. then esok pagi balik uitm lagi. koz gate hostel pukul 11 dah tutup. sengal la.


 dah tuhh kena pakai cukup kain. aku lemah la kalau mlm2 kan salu tiba2 habis kredit aku redah je pukul 9 10 mlm pegi top up. kalau pak guard tu bapak aku ,  memang aku dah redah je gate guna shorty tapi apakan daya guard tu bapak orang laen. dah tu kan salu malam2 kawan aku yang kat IPTA lain ajak kua kan. kalau dapat memang aku dah hentam segala makbapak dress skirt aku. tapi apakan daya skinny jer yang sah di sisi undang- undang.

so next sem aku rasa memang gempak la stay luar. tapi ehemm. tak boleh jugak la i nak naughty2. boyfie i tak suka. aku pun tak berani nak macam macam. aku taknak hilang kepala di usia muda. n paling penting , aku nak fokes dengan study. taknak main-main lagi. eh correction -  taknak main- main sangat.

FIGHTING!

adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment