I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

again im bored.

www.tips-fb.com
1) how close are you and your best friend ?
- aku and wawa bujad sangat close. sharing semua secret. er hampir semua lahh. sampai aku penah fikir kalau aku kawen nanti aku nak jadikan dia madu aku. aku bini first, dia second wife. teehee:"D so sweet kan ada kawan mcm aku?



2) if u could have one super power what would it be ?
-baca hati dan fikiran orang. baru senang aku nak tahu hati budi orang. baru senang nak tahu siapa kawan , n siapa lawan.


3) what is your favorite song ?
-sekarang aku currently hook on to lagu in the dark ( dev ) , finishing school ( dashboard confessional ) ,  i miss you ( chinese song ) n it will rain ( bruno mars).




4) what do you want to be when you grow up ?
- nak jadi isteri dan ibu yang bertanggungjawab. eicececccec SENGAL




5) what s your makeup look ?
- ntah jugaklaaa. but i can't live without my eyeliner. mata i kecik derrr. kalau tak pakai eyeliner memang tak cantek mata. kesian kan? hm :/


5) what is your dream guy ?
- good looking , yang sporting , kepala gila macam aku , dapat ngam habes dengan aku , n dapat tahan attitude aku yang agak kasar.  aku ni memang jenis maen tangan kalau dengan lelaki. ntahla kenapa aku suka punch muka lelaki. weirdo --.


6) how many close friends do you have ?
- tak taula. tapi setakat ni kat fb ada 2664 orang kawan. friend requests yang tak diapprove ada 382 orang. inbox yang tak dibaca ada 141 messages. tu baru yang tak dibaca. yang dah dibaca berapa ntah. eh terlebih sudah. keluar topik pulak jawapan aku ni. haha jangan marah kbye.


7) what is your relationship status ?
- IM TAKEN :D


8) what type of deoterint do you use ?
- apa benda ni ek? binatang apa ni? aku tak tau la. sengal la soalan ni.


9) if you could change one thing in the world what would you change?
- aku nak ubah doraemon kepada seorang perempuan n comel. then nak buat body dia ada shape , macam model , n bagi dia ada rambut.


10) if you were a celeberty who would you be?
- britney spears kot. i loikeeee. hot hot panas panas tuuuuu. sexy bitchie~






adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment