I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

tweet.

www.tips-fb.com
macam tak percaya now aku dah ada satu benda bernama twitter. 

dari dulu lagi aku dah kenal benda ni. tapi oleh kerana dulu aku tak selalu online, aku malas nak buat. takut nanti terbiar pulak kan. n bila aku dah start further study , aku nak buat. tapi... aku takut aku akan leka. koz even tanpa twitter , aku dah amost setiap malam tdo pukul 3 koz asyikkk dengan skype n fb. kalau time puasa arituhh apa lagi. aku memang online sampai sahur. orang stay up study , aku stay up online. rajin kan?? haha

tapi semenjak aku dh in a R nihh , aku takdapat la nak bersikap terlalu friendly dengan orang. HAHA. no more skype~ dulu , aku memang gila skype. setiap mlm. tapi now? kena tahan lesen skype-ing aku. oleh sebab aku boring kan dengan facebook, aku pun buat twitter. 

twitter besss. ada privacy. tak mcm kat fb. stalker ada di mana- mana. taula aku hot. takpelu la nak stalk aku habis-habisan. SENGAL.  kat twitter memang aku banyak berinteraksi dengan my girls la. lagipun , si dia ada simpan password account twitter aku.  takboleh aku nak flirt2 orang kat situ. haha. koz dia x bagi sebenarnya aku main twitter. tapi aku berkeras nak main dats why aku bagi je dia pw aku supaya dia boleh check sendiri kalau tak trust aku. grr~

follow me up kehh kat twitter? xoxo

adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment