I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

yeah im back!

www.tips-fb.com
okay. semester 2 dah start. no more cutiiii :/

arituhh bukan maen excited nak stat sem. tapi bila dh stat .... hampeh! fes day dah tak turun kelass. haha. malas le nak turun. mcm aku takde mood koz barang aku maseh belom kemas. rumah maseh berselerak. n terlalu banyak masalah menyebabkan aku pusinggggg~

memang tinggal kat luar kampus nihh tak la seindah yang disangka. agak spinning kepala aku memikirkan banyak perkara. haiz haiz tapi bes jugak la life tgal lua. privacy :D dahla rumah sewa sumpah jaoh dari kelas aku. kira2 aku jalan kaki 400m baru sampai kelas. tapi takpe , lama2 aku sure aku akan terbiasa jalan jauh. yeah aku boleh.

n aku maseh belom pandai bahagikan masa aku. kesian brenden tak kena layan aku sangat. sumpah aku busy. eh takla busy sangat. eh ntahla what's wrong with me. takpe. next week aku rasa life aku akan stabil n tersusun sedikit. 

sumpah aku tension. sumpah aku sometimes terfikir nak quit. aku tak kuat. aku nak give up boleh?

adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment