I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

chiaaa

www.tips-fb.com
uh i just dun  like youuuu.

kau perasan much. macam la aku ada disturb u. nang cun melecun so sweet la both of u. dua dua x admit salah sendiri. wat the fufu kan?

asyik aku je salah. sapa yang tak fed up kan kalau asyik dipersalahkan... aku cuba bersabar. aku cuba.aku malas nak fight2 pasal benda remeh temeh yang macam cilaka ini. biatchh much.


so sorry i malas nak sebok hal you. n so sorry aku reli laughing here. if dah menyindir org kat status apa main cover2 bhai? sebut je lah nama i. niez hebat. remember my name ok bebeh? that's just the way loser is. so biarlahh. asalkan kau bahagia mengutuk orang dari belakang. kbye baby.


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment