I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

back to business.

www.tips-fb.com
it's reli hurt being dis way. i miss the old me. i think i need the old me. 

okay sekarang back to basic. lupakan segala hal duniawi. fokes megejar apa yang lebih penting. yeah aku nak kejar pointer 3 plus.

macam aku dah rasa give up. macam aku dah rasa masalah2 sebegini , even masalah kecik , dh cukup bagik kepala aku spinning habis.  so aku now dah set up my mind. aku akan try sebaik mungkin untuk act  like nothing. aku actually reli miss the old me. yang suatu ketika dahulu happy go lucky sangat. luaran n dalaman. now happy jugak just sometimes hati aku x berapa nak ok.

oh yaaaa. aku rindu sibu. aku rindu geng keras aku. aku rindu nak laugh2 dengan mereka. sungguh aku rindu. takde geng yang lebih happening selaen mereka. 

n for all the bitches out there , hey baby i really dun give a damn.  kbye

adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment