I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

KEMBALI.

www.tips-fb.com
sukacita i dah merelod balik bb i. bes yawww. sunggoh aku rasa mcm lifeless before nihh takdapat online. kesian sangat kan?

so life aku now agak tak stabil. btw , merry xmas n aku cuti smgu lebeh yey! week nak dekat cuti tuhh memang aku awful habis. banyak kelas aku takdatang. 2 orang lect siap dah warning aku. aku just angguk2 je lahh n cakap nanti bagi sick leave teehehehe :)

mcm aku rasa sem ni lebeh terok dari last sem. mcm la. koz sem ni awal2 lagi aku dh kena warning. last sem tak pernah langsung ok aku kena warning. maybe lect sem ni agak strict. heish apa ku kesah.

aku tak berapa nak ok luaran n dalaman. biasala musim hujan so antibody badan tak berapa nak kuat. dalaman pulak.... hm ntahla labu. macam aku rasa sad.  mcm aku rasa sunyi. aku pun tak tahu. lifeless rasa.


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment