I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

pelik kan?

www.tips-fb.com
i hate myself for being this way...

aku terlalu suka memendam perasaan.. n at the end me myself yang totally hurt inside. so sorry aku bukan jenis yang gemar berterus-terang. aku jenis peluah. tapi bukan dengan boyfie. but dengan insan bergelar kawan.

itulah gunanya wawa si ratu bujad itu.kami sering sharing-maring antara satu sama lain. almost 3 years dh ok aku kenal dia. tapi skali pun takpernah jumpa.... n boleh dikatakan credit phone aku selama ni banyak for her. texting everydayyy. i bet dia mesti sometimes fed up jugak dgn aku. aku keras kepala payah sangat nak terima nasihat orang. haha.

back to business.... i hate myself koz aku selalu buat sumthing yang tak berfaedah. that's just the way i am. aku terlalu asyik mencari the truth sampai melukakan hati sendiri. aku terlalu... bengong. n finally , aku juga yang akan makan hati. yang akan cuba menidakkan kebenaran. yang cuba mempositifkan situation. yang cuba act like i dun care sedangkan i reli care a lot. sudah sejak azali. aku memang agak bodoh kalau dah in love. dalam erti kata lain , aku terlalu ingin mempertahankan relationship.

biarlah apa orang kata. asalkan aku bahagia rite? okbye loveyou brenden! n loveyou oso , wawa bujad!


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment