I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

imma food hunter.

www.tips-fb.com
heish. lately , nafsu makan aku semakin menjadi-jadi. apatah lagi after tengok pictures yang cun melecun kat fb.  i mean pic makanan k.

dat day , aku tertengok pic ice cream dekat wall seorang perempuan. tuhh kat sunny hill. 3 4 days kemudian , aku n zaty pun terus pecut mencari sunny hill after paper eco kami. kami hampir sesat but finally kami jumpa kehh sunny hill ice cream. n tempat tuhh memang tak seindah yang dijangka. sunny hill ice cream is just an ordinary place. mcm gerai tepi jalan lahh. but ice cream kat situ okayy. sedap. just tak banyak choices. ice-cream simple-simple jerr~

and now aku dah ada target baruuu. tadaaaaaa~

                     this is donashi. boleh didapati dekat big apple kuching here. herherher menarik kan? 


Korean Ice-cream . strawberry grape, orange, and vanilla papaya 
                                            Greentea Coffee ♥ Yogurt (Bubblegum) ♥ Orange Korean Ice-cream 


sumpah ice-cream tuhh sangat menggoda jiwa batin aku. ice cream tuhh boleh didapati di area tabuan heights berdekatan dengan starbucks onejaya. menurut owner pic ini , kedai ice-cream tu ada gantung  korean flag. semua pic di atas dengan jujurnya saia admit saya ambik dari fb owner , effy kitty spungen tanpa meminta kebenaran daripada dia. so sorry babe :")

yang pastinya , i'll hunt for them after paper Mgt153 aku or paper Far100. actually paper last aku is Far100 dat is on 31 mac . but paper last zaty is Mgt 153 dat is on 28 mac. tengoklah nanti. still x tau nak go out hari apa. masih belum dalam perancangan.


one thing for sure , by hook or by crook , all of this stuff akan menjadi milik aku! hewhewhew i love ice-cream so fucking damn much eh eh.



adios. HV.




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment