I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

final exam is overrrrrrrrrr

www.tips-fb.com
blog diupdate setelah fatin alert me to owez keep updating. hikhiksssss.

my last paper is on 31 march dat is paper financial accounting. tuhh paper yang aku repeat. memang agak pelik rasanya bila most people sudah tamat paper on 28, sedangkan aku on 31. err ada lagilah budak lain. banyak jugak yang repeat paper financial accounting.

memandangkan budak lain last paper is on 28 , n dat is ladies nite ya know , most of them for sure dah party like a rockstar. so dengan tidak sengajanya aku dah assume aku dah habis paper sedangkan still ada one paper left.

dat night memang awesome. me , zaty, fahmie and a guy yang mcm F*ck malas i nak sebut nama herherher have fun memang fun. but still ada moment yang memang urghhh reli piss me off. aku memang taksuka if time aku tengah have fun , ada sumwan yang buat perangai. macam budak-budak ehh. kalau diikutkan hati memang aku nak smackdown je laki tu , tapi ergh mengenangkan orang di sekeliling saya sabarkan saja rasa hati ini.

and the next day , 29, go out again wif other friends. malam nihh lagi fun. but ada kehadiran seorang laki yang lagilah macam F*ck. yang nak mengambil kesempatan. but aku n zaty tak layan. sampai dia ugut nak bunuh aku. koz aku yang pada masa itu , dengan lancangnya melawan dia. haha. aku memang pantang kalau dah sampai dia mengeluarkan ayat yang mengatakan yang aku nihh keluar dengan org yang salah. in other words, dia cuba nak menakutkan aku. bitch pleaseeeeeeeeeeeee. do i look like i care?? o.O


adios. HV.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

1 comment: