I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

love is on the air

www.tips-fb.com
herher. skin blog sudah bertukar :)

post ini diupdate pada pukul 7.10 am , 23 march di kala im all alone in MY room. actually room nihh room zaty tapi aku dengan illegalnya pindah ke sini herher. agak bes keseorangan dalam bilik.( zaty balik rumah diaa) dapat tidur pada bila-bila masa. tadi aku tdo pukul 6 pm n pukul 4 am baru bangun. and awal-awal pagi dah memekak buka music player besar-besar. ahakssss ~

well berkenaan title di atas , saia sudah 2 months ++  single * just saying :P banyak yang hard nak believe saia berstatus solo , tapi itulah kenyataannya. actually awal bulan mac dat day aku ada in a r wif a guy , budak kuching sini. but still i can't accept him koz my heart ada kat org lain , n dat relationship just bertahan 5 hari. actually relationship tuhh tergantung koz aku pergi  tanpa memberikan kata putus. but now i see dia dh ada girlfriend baru hikhikssss :)


entahlahh. tapi memang i admit hidup solo nihh agak boring. lonely a lil bit. but nevermind. im lucky koz my friends sentiasa ada di sisi saia , sentiasa menemani saia , chill me up.yeah my life x boring nye punnnnnnn. im happy all the time :)

hm. agak terkilan koz yang dikejar brciciran. i mean , actually ada one guy yg aku suka. dulu dia bermati-matian chase me up. dia kejar aku untuk 1 semester  like dat , but aku x layan langsung. sampai aku block dia kat fb apa semua. but now yes i admit baru aku nk appreciate kehadiran dia , but it's too late. now dia dah mcm nak tak nak jerr layan aku. SEDIH SANGAT. agak menyesal tapi apakan dayaaa. benda dah jadi. masa takdapat nak diputar kembali. takpelahh , kalau dah jodoh aku wif him tak ke mana. one day dia akan cari aku balik... kalau dah jodohlah. hm.

i hope hati dia akan terbuka la one day nanti. sumpah aku menyesal buat dia mcm tu dulu :(


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment