I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

first paper :)

www.tips-fb.com
15 march 2012. my first paper is apa ntah nama saintifik subject ya. for sure , dat paper is about english.  communication skill apa ntah. start my day dengan agak tidak bagus. i slept at 5 am pagi tadi. actually niat di hati nak stay up sampai pagi tapi mengenangkan yang aku hanya stay up membuang masa online fb , i guess lebih baik pegi tidur je. 

n hari aku agak malang koz aku mengalami masalah yang sangat besar dari segi penampilan. memandangkan hari hujan , n i dah mencuci my faveret light blue jeans , so jeans tuhh x kering. n aku terpaksa menggunakan jeans putih. because jeans brown aku dah parahhh. dah koyak merabak disebabkan etika duduk aku yang ntah macam apa. hahahah. plus dat trousers bukan kain jenis jeans. mcm kain lahh. tapi cantek. aku suka. n sedih now. terpaksa buang. hanya bertahan selama 2 bulan setengah :( * brenden pernah try pakai dulu tapi xdpt zip. hehehe. sama saiz aku budak tu.

so dipendekkan cerita , hari hujan n white jeans aku tadi telah kotor dengan cilaka sekali rupanya. bintik bintik hitam kecik2 serata belakang seluar. ahhh dats why i hate wearing white colour kalau hujan. sedih k. sangat kotor.  tuhan sahaja yang tahu betapa terseksanya aku. luckily orang memang tak ramai so takde yang nampak peristiwa memalukan itu. hm

aku telah menghabiskan paper english aku dalam masa 1 jam 30 minit. aku keluar dari exam's class 1 jam 30 minit lebih awal koz paper tuhh actually memakan masa 3 jam. memandangkan dah siap awal , aku terus angkat kaki pegi blah balik bilik. sungguh aku tak tahan sejuk k. n balik bilik , online , n pastuhh i sleep sampai pukul 6 petang.

so far , first paper aku nihh okay lahh.but tomorrow? erghhhh. paper religion yang mengaitkan bab sejarah tamadun cina apa ntah. aku belom stdy lagi kehh. inilah erti penyeksaan sebenar. im off to death. brbb * WISH ME LUCK , GUYS :)

adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment