I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

kecik ati nak mati.

www.tips-fb.com
kerana mulut badan binasa.

situasi aku sekarang?? kerana comment kat fb, hati aku binasa. now aku melalui moment emosi seduniaaaaa. yes aku akui sejujur-jujurnya now aku tengah period -.- HAHA. but aku sensitif bersebab. bukan sensitif tanpa sebab .

lately aku ada terasa hati dengan one of my own friend. aku comment status dia, but dia reply comment aku tanpa perikemanusiaan sama sekali. kau lelaki , aku perempuan. hati perempuan tak macam hati lelaki. tak patut kau tak faham yang hati perempuan sensitif. sendiri mau ingat laaa. ayat jaga siket oke?

dengan hanya 5 patah perkataan , dat is , " ktk siktauk cta, boh gago. " , sudah cukup buat aku terasa hati nak mati. ayat tu maksudnya , aku tak tau the whole true story. so aku jangan sibuk. 

orang lain putus cinta jugak. tapi takdelah mcm tuhh sangat. TAKKANLAH SAMPAI AKU JADI MANGSA KEADAAN? argh tension. mungkin orang lain just menganggap tu perkara biasa. yes tu memang perkara biasa , tapi hati aku dh cukup tersentuh. aku mencomment just untuk suka2. tanpa sebab. plus aku just comment " mala tuka --. " dekat status fb dia yang in a relationship to single tuhh. "mala tuka" in other words mean  " selalu tukar ". sesimple tu je aku comment. and aku mendapat balasan yang pergh.

kla taknak geng lagi. hmmpp. btw aku memang cepat kecil hati. jangan hairan.



adios. HV

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment