I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

hanya mampu tersenyum :)

www.tips-fb.com
well haha agak segan untuk aku post kan di sini yang aku dah single AGAIN. cause me myself tak tahu untuk keberapa kalinya sudah aku couple-break up-couple-break up. but jujur aku cakap aku tak harapkan semua ini.

apakan daya si MKR tuh dah berubah hati. mungkin aku ni membosankan bagi dia. cause aku kan selalu busy. takde masa untuk dia. aku hanya mampu kol dia setiap petang n tengah malam jerr.

satu yang memang aku terkilan. MKR marah aku koz dia dan girlfriend dia fight because of me. memang aku terkilan but aku buat selamber jer. mana tak nye. dulu dia penah gaduh dgn perempuan lain koz aku. now dia gaduh dgn aku koz perempuan lain pulak.  HMMPP

tapi aku tak kesah lahhh. i believe dat i deserve someone better. sejujurnya aku tak menyesal couple dengan dia. memang banyak memories sweet time couple dgn MKR.  and kali ini aku tak frust sangat tak macam time break up dengan brenden dulu. kali ni aku just frust suam-suam kuku jer and takde menangis sakan macam dulu. haha.

apakan daya cinta tak kesampaian. takde jodoh letewwww :3 hikhiksssss. chill :)


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment