I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

confusing

www.tips-fb.com
just call me stupid or whatever.

but still you can't change the fact that i love MKR so much.

seriously aku tak tahu why do i love him so much. and seriously aku tak tahu jugak why even dia dah buat banyak kesilapan , still aku dapat forgive him and accept him back.

even kami nihh jauh, dia kat kl aku kat kuching , but memang tuhh tak mengubah apa2.  kalau first time dulu memang aku berasa sangat kehilangan dia, sampai tiap2 mlm mnangis. but lepas tuhh , okay balik. koz i believe one day kami akan berjumpa jugak. akan tiba hari ituu :)

actually now we're not in any relationship. dia banyak kali ajak return. dalam hati aku nak , but dunno why mulut aku sering cakap taknak. even kami hanya kawan , but still kami otp all night. still lovey-dovey mcm loving couple.

one day nanti memang aku akan balik ke dia jugak. just aku tak tahu bila masanya :")


adios. HV.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment