I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

apalah nasib.

www.tips-fb.com
aku dah tahu the whole true story apa yang jadi antara aku , neil and lyea. n sesungguhnya aku sedar bukan salah dat gal.n sebagai budak hot yang sudah sepatutnya half matang lahhh , i belum 18 lagikk okay , i tanpa rasa segan silu apologise kerana telah menyalahkan pihak anda.



aku telah muncul dalam hidup orang yang tidak sepatutnya. aku actually boleh konfiden aku mampu membuatkan DIA forget his past slowly by time. tapi apakan daya dia tak bagi aku peluang tersebut. so aku tak mampu lahh nak tolong apa- apa.



love story korang amat complicated. aku tersangatlah paham koz aku pernah mengalami situasi tersebut di mana at the end pihak lalaki telah mengalah n aku frust gilerrrrrrrrrrrrr. itu second time aku serious n third time aku serious dengan neil :D peristiwa ini memang telah mengajar aku supaya jangan cepat trust orang. tapi aku rasa genetik aku yang mudah fall in love ini payah sikit untuk dibuang lahh. HAHA


aku tak mampu nak doa apa apa untuk korang koz hati aku secara jujurnya tak fully ikhlas mendoakan korang tapi i takde la doa yang jahat-jahat okay? yang aku mampu aku cakap is , aku harap neil takkan repeat apa yang dia buat kat aku , kat prmpuan lain. harap takkan ada lagi yang terluka bangett seperti aku. TUHAN SAJA TAHU.



n aku mintak lahh plis jangan mucul lagi dalam hidup aku. we're done now sayangg. kehadiran kau hanya akan membuatkan luka aku berdarah parah. AKU NAK MOVE ON! AKU KAN KUAT N HOT :D



p/s : dalam situation ini. sepatutnya semua pihak dah sedar yang kita tak boley selfish. renung-renungkan lahhh.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment