I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

i need you.

www.tips-fb.com
apa korang rasa bila tiba-tiba korang online n tengok relationship korang missing?
n apa lagi rasa korang bila korang view dia tak dapat?
n apa lagi rasa korang bila korang view guna fb kawan dapat view la pulak?
n apa korang rasa bila akhirnya korang sedar fb korang telah diblock?
oleh boyfie sendiri??


apa yang korang rasa macam itulah aku rasakan apabila aku online fb n menghadapi situasi macam tuhh. terkedu. memang aku terkedu. koz takde konflik pun yang terjadi antara kami. n tiba-tiba aku diperlakukan seperti itu. aku terus text dia tanya. n ofkoz dia tak reply koz dia takde credit. n aku kol dia tak jawab. maybe dia busy prepare nak balek kuching. n setelah 1001 percubaan dari tengahari , akhirnya 11.30 pm dia pick up ma call. ofkoz aku tanya why why why. n dia cakap dia tak tau pun fb aku kena block n dia cakap nanti dia add balik. jawapan itu sukar untuk aku terima.

n dia ada cakap , SUMPAH DIA MASIH SAYANG AKU.


i need to meet him facetoface. problem macam nihh memang buat kepala aku kusut. aku just mahukan jawapan. hanya satu jawapan plisss. it's not dat i dun love you anymore , p i nak jawapan! jangan gantung relationship kita plis. just terus-terang kat i n i dapat terima dengan cool. supaya i dapat jalankan hidup i dengan aman damai suci murni.


aku tak tau nak describe mcm mana feeling aku sekarang. aku try taknak menangis. aku taknak menangis depan roommate aku. air mata aku dah kering. too much pain. now i just mampu menangis dalam hati or menangis ketika semua orang dh tido. yeah. sesunggohnya aku kuat dalaman jerr. dalam hati memang lemahh. at least , aku lagi mampu ketawa. aku taknak menangis or buat muka sedih depan orang. aku taknak kongsi kesedihan dengan orang. biar aku tanggung sendiri.

takpe. jangan risau. aku mampu bangkit. aku dapat move on. i'll be just fine.

iloveyou neil.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment