I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

SOLO LAGIK?

www.tips-fb.com
n untuk yang kesekain lagi aku single doeeee.

aku tak tau why laaa. neil senyap menyepikan diri. aku kol dia tak answer. text haram la nak reply. dah 2 hari aku try setel tapi dia buat perangai bodoh diam saja gantung reltionship kami.so today aku bagi dia masa answer ma calls sampai pukol 6. kalau dia tak answer aku move on je. memang banyak kali aku kol. every an hour. langsung dia tak jawab. n paling bes pukol 5 tuhh dia siap off fon. yeah aku memang rasa macam shit la sangatt.


aku tak kesah kalau dia cakap break up jehh. apa motif la nak block fb aku?? takperlu la nak show off perangai tak maced maen diam jer macam nihh. aku tak bodoh. takkan sampai mati kan nak tunggu. banyak lagi orang queue up demi aku. kan kan kan? :*

so neil , lantak hangg la. semoga kaww bahagis dgn apa yang kau buat nihh. janji tinggal janji. ayat maen doeee. sakit hati aku. frustrated. aku dikecewakan 2 hari be4 our first date dat is hari ini 14 august. perasaan aku sekarang lebih kurang macam perasaan perempaun yang ditinggalkan keseorang di ranjang saat malam pertama. yeah melampau ayat aku HAHAHAH



LIKE I CARE LAHHHH. U CAN'T BREAK ME DOWN SAYANGGGGG.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment