I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

ohtidak.

www.tips-fb.com
9 august 2011. recently , mood aku tak menentu. ada sahaja orang yang buat aku down , down , down. heish -.- n saia pun terlalulah banyak berfikir. n for sure , bukan berfikir tentang sumthing good. yeah saia admit saia sumwan yang cepat buruk sangka. but saia bukanlah seorang yang mudah let ma feeling conquer me. pendek kata , if ada sumthing yang i tak berapa sukaaa, i just akan diamkan. yeah asyiknyaaa memendam perasaan eh eh :/


n time tok kusut la sangatt otak n jiwa raga aku. kemunculan tiba-tiba manusia yang tidak dijemput memang menyengalkan aku. paling aku sengal teramatlah sengal apabila ex aku statla carik i balekk. memang i tak layan pun. dia kol , i tak jawab. dia msg i tak reply. aku sengal memang sengal. serious kalau dia kat depan mata aku memang aku kasi samba kick. * jangan maen maen taww. i penah jekk his face 2 kali if im not mistaken. kenapa la tak sudah sudah menyusahkan hidup aku. tak boleh ke kasi aku bahagia?? OHTIDAK.


lately aku telah memberi harapan kepada seseorang. serious aku like erkk -.- aku terasa sangat bersalah. aku nak menjauhkan diri , tapi tak sampai hati. aku takut nanti kena label " ada boyfie , kawan buang. " ohh ma biggest mistake ever --' i hope you faham. kita kan kawan kan kan?


tersangatlah down. fikiran kusut. jiwa raga bercelaru. hati berbelah bahagi.

iloveyou neil.

-OFF-
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment