I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

populariti meningkat.

www.tips-fb.com
sangat pelik i. laen sangat ke if i ada boyfie?? i pelik taww koz lately sejak ada boyfie semua tego.

ee niez dah da boyfie now.

maybe sudah ada seribu bahagi seratus orang yang telah cakap macam tuhh kat aku. weirdooo -.- be4 nihh aku ada boyfie takkan takde orang perasan. takkan sekarang baru perasan kalau bagi penghuni fb laa. kalau if kawan kawan , memang sedikit logiklahh mereka berkata like dat koz d kampus ni kan , i memang mengamalkan perangai single ladeyhhh , sedangkan hakikatnya aku ada boyfie yang i jarang berkomunikasi. if frens tanye whether i ada boyfie o tak dulu , memang i jawab macam nih,

sikda gerek kmk.

n then mereka akan jawab tipulah i takde boyfie. n then i akan jawab ,

em adaaaa. p ntahla eh. isk ntahla ehhhhh.

aku dulu sememangnya tak berapa meyukai soalan seperti itu koz aku memang takde jawapan yang sesuai n betul untuk soalan itu. n Kementerian Pelajaran Malaysia pun belum mengeluarkan skema jawapan untuk soalan itu. heishhhh -.- n aku pun memang suka mengaku diri single. koz bila ada member yang moody moody muka masam mencuka menangis apa suma membebel pasal boyfie diorang , aku ada kelebihan di sini. dengan enak seenak-enaknya , aku akan smack to their head dengan mengatakan ,
ya kamek malas ada gerek. menyusahkan jak. bes gik cemtok happy go lucky jak sik bingong papa.

n i knw dalam hati mesti mereka cakap best nya jadi aku. tabah. aku memang tabah. im proud wif maself a bit. terlalu banyak pengalaman menjadikan i terlalu lalu kuat mengahdapi golongan lelaki.aku dah lama tak menangis bekoz of them. last aku menangis teramat amat is 2 weeks ago. koz ada seorang kawan lelaki telah merendah-rendahkan i. amat payah aku menerima kritikan yang melampau lampau daripada seseorang yang hanya mengenali aku 10% n dia even takpernah jumpa aku depan mata pun. then aku trus block fb dia dr aku. num dia aku delete. skype dia aku remove.

n soalan yang kerap berlegar-legar di mindaku until now after he treats me dat way is ,

terok sangat ke aku?? susah sangat ke nak respect aku sebagai perempuan?


oh aku menyesal post pasal nihh. nak backspace lagi pun dah takguna. koz setiap kali aku ingat pasal nihh , serious aku akan menangis. i need time on ma own. kbye.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment