I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

6 oktober 2011.

www.tips-fb.com
last paper aku. 6 oktober 2011. bawak bertenang tuan2 dan puan2. jangan jeles , jangan berhasad dengki. ambik wuduk lekas2. hahaha.

wahai readers yang tersayang , terutamanya yang masih menuntut ilmu , i cuti sem uit tak lama lagi. aku rasa besss. korang tak rasa bes ke?? haha. memang sekarang musim budak uitm sana sini sebok sebok syiokkkk akan habis paper tak lama lagi. ada course yang dah balik awal. paling akhir budak budak u ni balek pun 10 okt.

so aku last paper 6 okt. ramai sekarang yang dah excited nak balik hometown. tapi aku?? ntahla labuuuu. macam aku malas nak balek. hati aku takde kat sibu. aku nak stay kuching jerr stay kat rumah nenek aku. macam aku nak carik kerja kat kch. untuk menghabiskan ma free time  dengan aktiviti yang berfaedah.

bukan aku tak rindu family. aku rinduuuu. lebeh2 lagi dengan kucing aku yang kiut miut macam aku tuhhh. tapi macam aku malas. kalau balek pun kompem aku memerap kat rumah jerr malas nak kuaa. kalau aku keluar nanti kompem pulak aku tak sedar nak balek rumah. HAHAHA tu yang aku lemah sangat. aku kan tengah dalam proses mempositivekan diri zahir dan batin :D

at least kat kuching nihh aku terkawal siket. kalau keluar pun aku keluar dengan boyfie je salunyaaa. kalau kat sibu , fuhhhhh. memang tak jamin tak jamin. banyak sangat member. dahla member semua lelaki. memang positive aku akan kembali beraksi hebat. aku kan shemale. aku selalu melepak membuang masa dengan ma boy-friends. hahah

so aku rasaa maybe aku balik tapi lambat siket laa. maybe aku stay sebulan jap kat kch. uh lagipun macam berat ati aku nak leave kuching. berat hati nak tinggalkan boyfie sorang2 kat sini. nanti demam rinduuuuuuuuuuuuuu :/


sorry membazir masa anda dengan membaca post ini. boring kan? aku actually lupa apa aku nak post sebenarnya. HAHAH
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment