I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

cinta jarak jauh. ada effect ke?

www.tips-fb.com
topik kita pada pagi 4 oktober nihh - cinta jarak jauh.


cinta jarak jaoh ni bagus ke? jamin ke berkekalan? aku sememangnya tak percaya sangat dengan long-distance R. aku percaya 50% jerr. dulu be4 aku pegi kuching , aku mintak break-up dengan boyfie aku kat sibu koz tak yakin dengan relationship kami. plus time tuhh kami baru smgu lebeh kapel. sebab tuhh aku angkat kaki awal awal n pegi blahh fokes mengejar impian :D boyfie aku tem tuhh taknak break n siap cakap bagi dia aku tetap galfie dia. tapi kan tapi kan, guess what?? sebulan after dat macam tuhh dia ada galfie youuuuu. aku tau pun after stalk fb dia. shit sangat kan? ayat sajo doee. dasar lelaki lidah bercabang.


ada jugak kawan aku kat kampus nihh. dia cakap kalau dekat an boyfie semangat siket dia nak study. cinta dia tertinggal kat semenanjung. haha. aku quite tak setuju la dengan statement dia tuhh. koz bagi aku , kalau betol dia berazam tinggi , tak jadi masalah boyfie jaohh. kompem dia dapat move on jugak even boyfie jaoh d mata. kalau dah namanya cinta ,  jaoh mana pun kan tetap dekat di hati. kan kan?so tak logikla nak jadikan faktor jaoh dari boyfie nihh yang menyebabkan study mereka drop. tak munasabah.

kalau aku , boyfie jaoh ni tak akan bagik effect kat study aku. tapi kalau putus cinta memang akan bagik effect. koz aku sekarang dah lemah. aku sensitif sangat sekarang doe. cepat menangis. cengeng. tapi yang besnya , aku cepat ada pengganti n bersemangat move on hidup balik. maybe cara aku nihh aneh sedikit n boleh disalah anggap sebagai player. tapi jaoh di sudut hati aku , even aku cepat ada boyfie baru , aku sayang boyfie aku tuhh. dengan adanya boyfie baru , petik jari jerr dalam masa satu saat jer aku boleh lupakan ex yang telah broke ma heart. tapi ofkoz aku sangat memilih dalam mencari boyfie.it ain't easy okay? maklumlah aku kan hot.


so kepada couple di luar sana yang long-distance , paling penting dalam relationship jenis macam tuhh is TRUST n to be FAITHFUL. kita kena trust partner kita baru hubungan akan went smoothly. n ofkoz mesti , wajib setia! jangan dah terlambat baru nak menyesal.

 luckily aku now tak dalam situasi tersebut. boyfie aku dekat di mata jerr. kat kuching ni jugakk. slalu on date. herherher uh i miss him :D tempoh perkenalan kami terlalu cepat. tapi aku harap relationship kami kekal lama. memang sumday kami akan berjaohan jugakk. koz nanti dia nak sambong study jugak. hmmm aku malas nak fikir. memang aku berat ati. biarlahh. selagik dia maseh kat kuching , aku akan cuba spend masa aku dengan dia. iloveyou , boyfie.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

2 comments:

  1. yerrr.... boleh2 niez kinek howw good for u... u learn't a lottt !!! i laapp uu gall

    ReplyDelete
  2. hahahaha. well. experience is the best teacher kan? :D

    ReplyDelete