I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

goodbye sucka bebeh.

www.tips-fb.com
i've learned from ma mistake. i won't repeat it again.

6 oct 2011. after quite lama tak jumpa , finally kami on date. TAK LAMA OKAY , sedangkan baru jer one week tak jumpa. rasa macam dah setahun tak jumpa. HAHAHA.

so last nite aku jumpa dia. melepas rindu. we miss each other a lot. aku sakit perut tem tuhh so fes fes aku tak banyak cakap sangat n macam takde mood. tapi tuhan saja faham apa aku rasa bila dapat meet him. rasa macam heaven sangat. tapi kan tapi kan satu je buat aku slek habis.

aku nak menangis jer rasa everytime aku tatap his face. oh now baru aku rasa bersalah sangat. memang tersangatlah rasa bersalah. nasib dia driving so aku dapat cover teardrops yang telah fall down. HAHA. aku takdapat nak tell him the truth. n aku rasa lebih baek tak bagitau. sumtimes , ada sumthing yang lebih baek kita hide je dari orang daripada berterus trang. for sure , aku takkan repeat mistake aku lagi.

after quite some times , ma stomach dah okay balek n aku pun dah macam meow meow. yeah aku memang manja wif my boo, but ada part aku memang kasa. aku boleh jadi perempuan.n sumtimes aku pun boleh jadi lelaki okay? jangan pandang rendah aku. setakat ni kami tak penah gadoh lagi. most of the times kami buat hal masing2. koz dia pernah cakap dia tak suka dikontrol. so aku pun tak sebok hal dia sangat plus aku nihh pun bukan jenis queen control. kami still in contact everyday. tapi everytime aku tunggu dia text aku dulu. kalau aku dah rindu sangat baru aku cari dia.

boyfie aku nihh memang jenis yang schedule padat siket. asal malam kompem payah nak tengok dia text aku. ada pun sekejap jer then lesap.  aku pun tak cari koz  after 2 weeks kapel aku dah faham sangat. dia selalu melepaking dengan member dia. tapi aku tahu dia takde buat apa apa blakang aku. dia boleh dikira okay la koz dia salu pun kua dia takdela tak balek rumah langsung o balek lewat. he's 20 n matured.


so kepada anda anda di luar sana ... im taken so pelish back off. u just sucking ma life. hell yeah im too in love wif my boyfie. he's just too sweet and lovable. k bye.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment