I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

the best damn thing

www.tips-fb.com
hai perempuan. wondering watcha doin now. n wondering how's ur relationship wif ur boyfie , ma ex boyfie. n wondering are you okay. wondering macam mana kau treat ur boyfie. n fucking wondering aku hot sangat ke sampai ur boyfie cari aku nak jumpa aku. hot sangat ke?? HAHHAHA


selasa. 4 oktober 2011. aku terima one text message yang tak kusangka bena eh eh. dari si dia. memang aku pelik sangat la koz setahu aku dia dah okay oyeh balek dengan galfie dia. kenapa pulak nak cari aku balek kan. aku kan spare part dia time dia single jerrr. whatsoever la.

dia ajak aku jumpa. ajak keluar. at first aku nakkk. evil side of me cakap jumpa je la. mana tau lama2 dia leh terpikat an aku. tapi 2 hours after dat , time aku online kat library , tiba tiba aku teringat kat boyfie aku. mengucap sekejap aku n aku terus text dia cakap aku takdapat jumpa.

aku sedar aku tak boleh buat my boo macam tuhh. even tak jamin my boo setia , at least aku at the end takkan menyesal  if terbukti yang dia betol betol sayang aku. kalau aku jumpa my ex , kompem aku akan menyesal. akan berasa bersalah teramat sangat kerana telah mempermainkan boyfie aku. n aku fikir jugak if aku jumpa ma ex , mana tahu nanti ma boo akan buat perkara yang sama kat aku. aku percaya kat karma okay?

yang paling penting , if aku jumpa ma ex , aku akan menyesal kerana aku terlalu bodoh takdapat fikir. he's just trying to get use of me. wake up niez. u're totally done wif him kan niez? he's just ma ex. ma past. ma nightmare. even aku tak suka dia dan galfie dia okay balek , aku tak leh layan diaa. aku mesti ingat. aku juga punya harga diri. jangan nak buat aku macam aku anak kucing okay? wat the heck.

for the first time , aku berasa bersyukur koz kau bukan boyfie aku , n aku buka galfie kau. even ko boleh dikira hot , tapi hati ko tak hot. malang perempuan yang dapat kau. ayat sangat doeeeeeeeeeeeee. aku saja yang tahu the real you. even kita tak kenal lama. tapi apa yang kita lalui  time kita kapel dulu memang dah cukup untuk aku buka mata aku luas luas yang u're not ma type at all.

aku tak tau nak cakap apa. speechless. aku just boleh berdoa dari jaoh yang kau akan berubah.  jangan maenkan perempuan. ko tak sedar apa yang kau buat tu actually. ko tak sedar yang ko actually toying wif girls' feeling. bukan saja feeling galfie kau , tapi feeling perempuan yang kau kacau tuhh. okay maybe galfie ko tak tau. tapi macam mana kalau nanti dia tahu? kesian dia.


sekarang aku pun dah kesian kat dia. takpe. what goes around , comes around. SENYUM TAK PERLU KATA APA- APA.




ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

1 comment:

  1. izual say::
    it been a long time since i read your last post. :) sometime people is to stupid to realize what important to them until they actually lost it. cheer for you always coz for me, you did a right thing.... v[--,]

    ReplyDelete