I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

i can't believe it.

www.tips-fb.com
ingat lagi tak ari tu aku baru story mory about seorang teman tapi mesra aku yang bagik aku g-shock and necklace tuhh? ingat kan? kalau tak ingat ketok kepala sendiri 3 kali. hik hik.

so dipendekkan cerita , hari tuhh dia ada cakap kat aku yang kat jalan rumah aku tu ada rmh datok dia. n dia ckp kat rmh tu ada keta avanza. time tuhh memang aku dah rasa laen siket. koz tak salah ingat aku , kalau rumah yang ada avanza tu sebelah rmh aku. n tu kazen aku. saudara dekat. aku nk tanya mcm2 tapi tak sempat koz nak balik time tuhh plus teman aku tu tak tau sangat pasal family datok die tuhh.

n baru siang tadi. 15 okt 2011. aku out dengan aunty aku. so aku pun ringan mulut tanya dia pasal emirul. aku tanya whether dia kenal tak satu rumah besa kat jalan parit lama ( rumah emirul ). fes aunty aku blur jugak laaa. pas aku detailkan lagi apa yang aku tahu psl teman aku tuhh baru dia memang confirm dia tahu rmh tuhh. n dia pun kenal bila aku ckp nama kwn aku tu emirul.

aunty aku ckp tuhh kazen aku. aku memang dah erk habis la. tapi aku try buat muka cool jer. OMG kecik nye bandar kuching. tak sangka teman yang aku stat kenal dr fb dalam around bulan 3 or 4 tahun 2011 . n baru dat day aku fes jumpa dia , rupanya kazen aku sendiri?! dahla kami memang rapat. 'rapat' okay?

heish takpela. setiap yang terjadi ada hikmahnya. stuff yan dia bagi kat aku tuhh aku reli reli appreciate. aku pakai setiap hari necklace n watch tuhh. aku suka :D n biarlah kita mulakan new chapter of our life sebagai kawan n lupakan apa yang telah terjadi antara kita. kawan yang betol betol kawan okay? jujur aku cakap macam aku suka emirul nih. feel tak mcm kwn biasa. tapi tak la jugak perasaan syg. dia sweet n pandai ambek ati aku. tu yang aku suka.

tapi.. just forget about it. biar tinggal kenangan. i love you , insan bergelar kawan :")

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment