I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

BYE BYE KUCHING

www.tips-fb.com
now kami dah tak macam dulu. entah sapa yang berubah. mungkin aku yang berubah. n mungkin dia yang berubah. or mungkin kami sama sama berubah. kalau dia berubah pun aku tahu memang a lil bit salah aku.

dat day aku mintak brek. aku cakap aku taknak kapel maen2. aku nak serious relationship. hm. kan kami baru 2 weeks kapel. so aku cakap la better brek up awal drpd nanti dah kapel lama2 aku yang sedeh sakan kalau brek up. maybe dia tak catch up point why aku cakap mcm tuhh. aku mengharapkan dia akan ckp dia taknak brek n cakap yang dia serious dgn aku. tp dia takckp pun n dia just asyik tanya kenapa aku. n at the end dia give up jerrr. kami brek up for 15 jam 47 minit 23 saat jer :")

tapi the next day kami return balik. aku yang mintak. macam aku rasa life tak complete kalau takde dia. tapi sekarang ada dia pun bukan kami mcm dulu. tak rapat sangat. dahla mamat tu asyik busy dengan his frens. susah beno nak ajak dia ngewwwdate sekarang. haiz. aku sabar je lahhh. aku malas nak bising. lelaki biasala kan. frens are everything. aku jer sebok jaga hati dia. cuba memahami dia. tapi dia tak pun kesah pasal aku.

so aku rasa now is the bes time aku balik sibu. biar je aku balik sibu tanpa jumpa dia dulu. 13 okt 2011. one week dh aku tak jumpa dia. rinduuuuuu. tapi dia asyik busy n time kami nak out confirm hari hujan so kami malas nak keluar. dudok rumah jer tdo. HAHAHA

tapi serious aku nak relationship yang betol betol. wa tak maww maen maen. ada faham?! aku memikirkan yang nanti dia akan sambong study jugakk. jaoh woot. dekat semenanjung ntah kat mana la. aku tak yakin sangat dengan long distance relationship nihh. memang aku tau dia sayang aku. tapi aku tak yakin. kompem nanti banyak dugaan. dahla dia muka babyface. aku pulak hot. payah kan? HAHAHHA biarlah mls nak fikir.


so back to basic aku maybe balek sibu dlm mgu ni. maybe end of this week. paling paling lewat pun aku balek nex week la kot. mamy aku dah asyik kol tanya bila balek. hm. mungkin aku tak sempat jumpa dia be4 aku balek sibu. takpelah. tak penting pun bagi dia nak jumpa aku. kalau aku dh balik ni kompem sebulan kami tak jumpa. 21 nov baru aku start kelas bahh. takpela bia dia rindu setengah mati kat aku. aku biasa jerr. aku kan kuat. lagipun kat sibu nanti aku pun sebok dgn member. biar dia rasa apa yang aku rasa. dia boleh aku pun boleh. well girls just wanna have fun bebeh :D


yeah niez hebat.
ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment