I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

indahnya duniaaaa.

www.tips-fb.com
after quite some times , aku dah berfikir cook cook. aku decide nak kembali normal. aku nak kembali berfikiran positif. aku nak cuba menghargai semua orang di sekililing aku. semua orang. 

tahun 2011 terlalu pack buat aku. macam2 yang telah jadi dlm hdp aku. mcm2 org yang telah muncul dlm hdp aku. n dis year aku telah terlalu baek hati untuk membuka pintu hati aku banyak kali. tahun ini aku mengalami a huge transformation.

maybe certain mindset aku perlu diubah. aku sedang berfikir tentang logiknya sumwan dalam umur aku ini nak serious relationship. yeah aku ragu ragu. bukan maksudnya aku nak couple main2. tapi maybe aku tak perlu terlalu fokes mengejar BENDA ini. now aku sedar lebih banyak perkara penting yang perlu aku buat.

setelah kerap terjatuh , bangun , terjatuh , n bangun lagi , aku dah grown up a lil bit. aku nak menikmati hidup ini. aku nak menghabiskan more time wif frens. aku nak lebih fokes dengan study aku. yeah sem 2 ini memang akan jadi sem yang payah untuk aku. aku dh cukup main2 time sem 1. HAHAHAH.


IM GOING 18 SOON FELLAS. AKU NAK BALIK SIBU.

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment