I'm sweet as heaven, I'm hot as hell, I'm the finest girl, as you can tell. I'm a lil angel, short and sweet, don't make me mad or you'll get beat , sweety!

change your hair , change your look.

www.tips-fb.com

 A different hairstyle can really change the way you look.


tadi aku jalan jalan sakan kat album pic aku kat fb. sesi mengemaskini album. aku jumpa banyak pic wehhh. aku klmj ( kenangan lalu mengusik jiwa ) sekejap tengok pic aku time zaman dahulukala.


nihh rambut ori aku. tanpa kesan edit.  rambut nihh aku tak berapa rindu. hahah. ni pic time form 4 kot. aku lupa jugak.
 nihh time aku berambut curl. aku rindu habis doe rambut nihh. even aku tak jaga rambut nihh , tetap cantik kan? rambut nih pelik. kalau aku tdo kan , lepas aku bangun kompem cantek siot. sebab tu dulu aku suka tdo. skarang pun maseh suka tdo hahhaa nihh time fom 5 :") rambut raya 2009.
nihh rambut aku tem tahun 2010. aku rasa ni aku straight time bulan 5 or 6 mcm tuhh. aku lupa. lurus siott. aku suka, tapi time nihh banyak cakap rambut curl aku tuhh oke lagikk. ada sikit rasa menyesal. tapi takpe. aku tetap syg rmbt nihh.
tak lama lepas tuhh aku potong pendek. err maybe dlam sebulan lepas tu kot. or 2 bulan camtuhh. aku rasa time tu aku frust putus cinta jugak tuhh yang aku gunting rmbt. n rambut panjang aku tu rosak after distraighten. tuhh yang aku potong je pendek. yeahh shortie. n aku dye jugak. tem tuhh memang berkarat habis rambut aku doe.
n ini pic aku paling latest. kfc tuhh hanya hiasan semata mata okay? HAHHH rambut aku sekarang dh tak berkarat sangat. just ada kaler sikit sikit jer. dalam pic nihh tak nampak sangat la kaler rmbt aku. rambut nihh dah melebihi bahu tapi still pendek. aku rindu rambut lamaaaaaa. aku rindu rambut lurus akuuuu :"(

 tahun 2011 nihh dah masok 4 or 5 kali kot aku straight rambut.koz rambut aku kerap bengkok koz aku selalu dye. tahun 2011 nihh pun dh nak msk 4 or 5 kali jugak aku dye rambut. dye hitam n dye perang balik now.  dats why la rambut aku payah nak panjang. heish --.

so apa pendapat korang? rambut yang mana suits me better? do leave ur comment :D

ada mata , baca. ada hati , jangan benci :")

No comments:

Post a Comment